Płatność i dostawa

Formy płatności


Przy odbiorze (za pobraniem): zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W wybranych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

Przelewem: forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie.

Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. 

Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Zip Office , zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. Informujemy, że nie dokonujemy wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.

Przy odbiorze osobistym: zapłata gotówką przy odbiorze zamówienia w siedzibie firmy.

 

 

Dostawy 


Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL oraz na terenie Warszawy transportem firmy Zip Office.
Koszty przesyłki wynoszą:

20,00 zł - płatność: karta płatnicza, przelew - dostawa kurierem.

25,00 zł - płatność przy odbiorze - dostawa kurierem.

0 zł - odbiór osobisty

Zamówione produkty można również odbierać osobiście (bez dodatkowych opłat) od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16:30 w oddziale firmy.

 

 

 

Zip Office Sp. z o. o.

ul. Gajdy 30,

02-878 Warszawa

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl